شهدای دارالولایه سیستان زابل
شهدای دارالولایه سیستان زابل
شهدای زابل 
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهدای دارالولایه سیستان و آدرس shohadaysistan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





یک نکته مورد نظر به توافق رسیدیم و آن پایان خشونت ها در سوریه و آغاز مرحله ای صلح آمیز و تداوم استقلال و وحدت در این کشور است. همچنین ما در رابطه با تمامی راههای ممکن برای پیشروی ایده های خود در جهت توسعه صلح و ثبات در این کشور مذاکره کردیم.

در همین زمینه ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت: کامرون در این نشست با اعلام اینکه هیچ مشکلی درخصوص این مساله وجود ندارد که لندن و مسکو در درگیری‌های سوریه نظرات مختلفی دارند، گفت: ما خواستار توقف عملیات نظامی، اجازه دادن به مردم سوریه برای انتخاب دولت و جلوگیری از رشد افراطی‌گرای هستند. در همین رابطه مهر به نقل از روزنامه گاردین گزارش داد: دیوید کامرون پس از دیدار با رئیس جمهور روسیه عنوان داشت که این دیدار یک پیشرفت واقعی برای حل بحران سوریه بود.

به نوشته این روزنامه، پوتین و کامرون در این دیدار در مورد تشکیل یک دولت انتقالی در سوریه و اینکه این کابینه موقت بحران در این کشور عربی را خاتمه دهد به توافق رسده اند. براساس این گزارش، گویا دو طرف در مورد نحوه شکل گیری این دولت انتقالی اختلاف عقیده دارند چون کشورهای غربی مخالف حضور اسد در این دولت هستند اما روسیه بر حضور اسد در آن تاکید دارد.

در همین رابطه طی روزهای گذشته جان کری وزیر امور خارجه آمریکا، نیز مدعی شده بود که بشار اسد نمی تواند در دولت انتقالی حضور داشته باشد.

به گزارش خبرآنلاین، همزمان با این دیدار جان کری بار دگر مدعی شد ، شواهد مستدل و محکمی درخصوص استفاده رژیم دمشق از سلاح شیمیایی در دست است. لازم به ذکر است که در همین حال لاوروف، وزیر امور خارجه در روسیه در سفر به ورشو، لهستان که روز جمعه صورت گرفت، به صورت صریح ارسال سلاح‌های پیشرفته (سامانه موشکی اس 300) به سوریه را رد کرد و افزود: مسکو برنامه‌ای برای فروش این سلاح به سوریه ندارد.


پیام خادم سایبری: همسنگر گرامی نظرات سازنده خودرا برای مابیان فرمایید. برای تعجیل درفرج منجی عالم وشادی روح شهدای، دارالولایه سیستان صلوات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: تحولات سوریه
[ شنبه 21 ارديبهشت 1392 ] [ 16:47 ] [ زریافتی ]
.: Weblog Themes By salehon :.

درباره وبلاگ

مقرسایبری شهدای دارالولایه سیستان ما شهیدان جنون بودیم از عهد قدیم سنگ قبر ماست دریا، نقش قبر ما نسیم شهر ما آن سوی آبی هاست، دور از دسترس شهر ابراهیم ادهم، شهر لقمان حکیم اندکی بالاتر از آبادی تسلیم محض صاف می آیی سر کوی صراط المستقیم خاک آن عرشی ست، گل هایش زیارت نامه خوان سنگفرش آسمانش بال های یا کریم شهر ما آبادی عشق است - اما عشق چیست؟ - عشق یعنی نوح و ابراهیم و عیسی و کلیم عشق یعنی «قاف » و «لام » قل هو الله احد عشق یعنی «باء» بسم الله رحمن رحیم
موضوعات وب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 150
بازدید هفته : 510
بازدید ماه : 492
بازدید کل : 45381
تعداد مطالب : 303
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

به این سایت رأی بدهید